شرکت مهندسی نرم افزار هلو نسخهی جدید نرم افزار خود با نام ۸ اسمارت را رونمایی کرد.
سلب مسئولیت: تحریریهی زومیت در تهیه این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.
بهتازگی، نرم افزار ۸ اسمارت را شرکت مهندسی نرم افزار هلو معرفی کرده است. قابلیتهای جدید این نسخه عبارتاند از: اضافهشدن اسمارت پنل، تشخیص چهره (Face Detection)، تهیهی نسخهی پشتیبان (بکاپگیری) از بانک اطلاعات در فضای اَبری (Cloud Storage)، تغییر کاربر بدون نیاز به خروج از برنامه، امکان جستوجوی منوها در صفحهی اصلی و گزارش سود هر ماه بهصورت آماری.
امین کنزی، مدیرعامل شرکت مهندسی نرم افزار هلو، دربارهی ۸ اسمارت گفت:
این محصول حاصل چندین ماه تلاش مستمر در بخش استراتژی و طراحی و توسعهی محصول است. در رویکرد جدید، هلو بیش از آنکه متمرکز بر امکانات باشد، بهعنوان پلتفرمی «توسعهپذیر» پا به عرصه گذاشته است.
باتوجهبه ماژولاریتی درخورتوجه که در معماری پایهای نرم افزار هلو و در مسیر تکوین آن در سالهای اخیر وجود داشته، امکان استفاده از قطعات نرمافزاری برای شکلدهی محصولات متفاوت بهوجود آمده و هلو را به «پلتفرم» تولید محصولات نرمافزاری تبدیل کرده است.
دربارهی بخش دیگر، یعنی «توسعهپذیری»، هلو در راهبردی که از نسخهی ۸ (نسخهی پیشین) آغاز کرده، با قابلیت یکپارچهسازی با دیگر محصولات و خدمات موردنیاز مشتریان، ارزش پیشنهادی خود را روزبهروز افزایش میدهد. بنابراین، شرکتهای دیگر نرمافزاری و عرضهکنندهی انواع خدمات میتوانند به همکاری با هلو جدیتر بیندیشند.
هلو با شبکهای عظیم و حدودا ۷۰۰،۰۰۰ نفری مشتریان در کسبوکارها، عملا بازار بسیار خوبی برای عرضهی خدمات نرمافزاری و سختافزاری مکمل است. این امر برای مشتریان ما دریافت ارزشها و خدمات بیشتر و برای ما توسعهی شبکهی همکاری و وفادارسازی مشتریان را بهارمغان خواهد آورد. تصور ما این است که پارادایم «نوآوری باز» (Open Innovation) را بهخوبی درک کرده و پذیرفتهایم و در چهارچوب آن استراتژی خلق کردهایم.
برایناساس، با فعالان حوزههای متفاوت و مرتبطبا خدمات پرداخت الکترونیک، خدمات بانکی و بیمه، حملونقل، سختافزار و سایر خدمات مکمل کسبوکار مفصل صحبت کردهایم و امیدواریم قبل از شروع سال جدید، محصولات هلو در سبد انتخاب مشتریان قرار گیرد.
وی در پاسخ به دلیل نامگذاری این محصول بهنام ۸ اسمارت گفت:
خدمات نسخهی جدید ازجمله بهروزرسانیها و افزودن امکانات جدید و فرایندهای ارتباطی مشتریان با شرکت در اسمارت پنل (Smart Panel)، این نسخه مکانیزه شده و پیشنهادهای بهبود براساس نوع کسبوکار مشتری نیز بهصورت هوشمند عرضه میشود. سیستم امنیتی جدید هلو با عنوان HLM در این نسخه اجرا شده است.
ویجتهایی که ارزش افزودهای برای مشتری خواهند داشت، بهصورت اتوماتیک به پنل هوشمند اضافه میشوند و مشتریان گامبهگام تا رسیدن به راهحلی کامل برپایهی نوع کسبوکارشان، راهنمایی میشوند.
بدینترتیب علاوهبر توسعهی نرمافزار بهعنوان زیرساخت، شناسایی و معرفی سختافزارهای مناسب بهمنظور مدیریت گردش کار، ایجاد و بهروزرسانی اطلاعات پایهی صنفی، مانند کالا و قیمت، معرفی بهترین مدلهای تجربهشدهی گردش کار و حتی جنبههای تجاری کسبوکارها مدنظر قرار خواهد گرفت.
افزونبراین، مدیرعامل هلو از آغاز بهکار بخش توسعهی همکاریهای تجاری برند هلو با سازوکارهای جدید و شروع همکاریهای تجاری در حوزههای مرتبط خبر داد. وی دراینباره چنین گفت:
باتوجهبه تخصیص بخش ویژهای در برند هلو برای ایجاد تعامل با شرکتها، ازاینپس تمامی شرکتهای نرمافزاری و سختافزاری میتوانند برای توسعهی همکاریهای مشترک با این شرکت وارد مذاکره شوند و راهکارهای تجاری مشترک را تعریف کنند. درحالحاضر، هلو با شرکتهای مختلفی در تعامل است.